2013. március 26., kedd

Nemere István: Élni életveszélyes - Jelenlegi ára: 600 Ft

Nemere István: Élni életveszélyes
Raktári szám: 003687
ISBN: 9639117846
Kiadás éve: 2002
Kiadó: Pallas Antikvárium Kft
Méret: 130*200 mm, 212 oldal
Állapot: papírkötés, jó
"- Daniel Skagen? - kérdezte egy hang; fiatal férfié lehetett. - Igen - feleltem. Hiszen tényleg én voltam. Egy pillanatra az is eszembe jutott, hogy talán egy újabb jelentkező, akinek Marie, a titkárnőm megadta az itthoni számomat. Bár ezt megtiltottam neki. - Egy úr szeretne önnel beszélni. Most meggy fel a lifttel. Egyedül van, és nincs nála fegyver: Mi a fene ez, csapda? Egy pillantás az ajtóra és a zárakra - minden rendben. Ösztönösen a falnak vetettem a hátamat. Ha a konkurencia küldött ide néhány fiút, hogy kikészítsenek... De akkor aligha telefonálnának. Erről eszembe jutott, hogy még a markomban szorongatom a hallgatót. - Ki az? - kérdeztem. - Majd bemutatkozik... "
Tájékoztató:
Könyveink korlátozott darabszámúak és megtalálhatóak antikváriumunk honlapján is. Ritkán, de előfordulhat, hogy egy adott könyvet mindkét helyről egyszerre rendelik meg.
A sikertelen megrendelésről emailben tájékoztatjuk és elnézését kérjük.
Szállítás:
- személyes átvétel Győrben, Pápán, Sopronban, Debrecenben, Veresegyházán és Budapesten az I., és a XIV. kerületben - költségmentes
- előreutalással futárral egységesen Gránit bank számlára 765 Ft
- átvétel Pick pack pontokon, az ország több, mint 400 Hírlapboltjában, benzinkútján - 750 Ft
- előreutalással a könyv súlyának megfelelően, a postai díjszabás alapján Gránit bank számlára
- külföldre a Paypal rendszerén keresztül történő előreutalással, a postai díjszabás alapján
- Szlovákiába 10 kg-ként 2, 5 euró



Jelenlegi ára: 600 Ft

Az aukció vége: 2013-04-12 07:29
. Nemere István: Élni életveszélyes - Jelenlegi ára: 600 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése